Aku menulis ketika minda sedang bercerita. Ini ruang untuk luahan aku // Kistina.

Friday, June 14, 2013

FINAL EXAM BAHAGIAN 1



Assalamualaikum, hari ini aku nak start bercerita dengan menepek satu gambar.


Minggu ni aku dengan kawan-kawan gmi dah final exam,minggu nilah yang paling tough sebab semua subject asas macam mathematics dengan english. Let me summary it up !
Untuk english okay je,german tersangat okay :) math lagi lah okay dan paper pagi tadi, engineering material 80/100 okay. Alhamdulillah. 

Yang paling terkejutnya bila soalan math yang keluar lebih kurang sama dengan apa yang kteorang revise pada malam tu,so jawabnya pon sedap lah. Bila habis paper,keluar je senyum aku punyalah panjang sebab boleh jawab,dah boleh feel feel A untuk math sem ni. Sekali,


Bising dekat twitter budak-budak gmi bercakap pasal ada budak IE kantoi bawak toyol masuk dewan. Memang pukimak cibai semua keluar lahh. Mood nak study EM memang takde lah nak study malam tadi. Masha Allah dugaan lagi bagi kami budak PT. Setuju dengan statement siddiqharry ni. Sedih sadis baq hang !

Apa yang boleh aku cakap ialah,


Ingat cuti ni nak rehat reset minda, nak cari barang untuk projek sem 3 nanti tapi kena kehulur hilir bawak buku math sem 2 balik,jenuh mak. Sakit hati ni Allah je yang tahu. Biarlah orang atasan yang tentukan. Kami ni sape lahhh. 

Minggu depan ada 3 paper lagi,chaiyok kistina. Ingat umi abah adik-adik tengah tunggu kamu balik kampung khamis ni. ' Wait for me family ! '



No comments:

Post a Comment