Aku menulis ketika minda sedang bercerita. Ini ruang untuk luahan aku // Kistina.

Tuesday, September 10, 2013

Secebis kata



Assalamualaikum,

Aku tahu yang ;

bila aku sakit 
aku ada angah, siti, danial yang jaga aku.
tak lupa abang dan akak aku.

bila aku susah / takde duit / lapar / keseorangan 
aku tetap ada angah, siti, danial yang teman aku.
tak lupa abang dan akak aku.

bila aku happy 
aku ada umi abah adik adik yang turut sama happy dgn aku
tak lupa angah, siti, danial yang senyum sekali
dan akak aku.

bila aku bahagia 
itu semua tak lain tak bukan sebab family aku
sayang aku, angah, siti, danial dan akak aku.

tapi aku, tetap rasa tak puas. Selalu je rasa tak kena.
apa sebabnya? Adakah sebab aku tak bersyukur? atau tamak?

Apa sebenarnya berlaku dengan aku? hashtag questionmark.


No comments:

Post a Comment