Aku menulis ketika minda sedang bercerita. Ini ruang untuk luahan aku // Kistina.

Saturday, January 19, 2013

Kejutan

Bismillah

Semester 2 penuh dengan kejutan. Yelah dengan pointer yang cukup-cukup makan lepas tu dapat tahu kelas pdm1 kena rombak. Gmi main letak je kteorang dekat mana-mana kelas. Aku macam biasalah dah nama pun Wan so dia letak aku dekat kelas pdm5. Sekarang tengah biasakan diri dok dalam kelas tu.

Anyway, minggu depan cuti panjang. Insya Allah maybe nak pergi Port Dickson dengan gegirls. Tapi sedih tak boleh balik kampung. Makin bertambah rindu dekat kampung. Nasib baik ada kakak abang dekat sini. 

Sekarang tengah baca buku Wahai Muslimah Jauhilah 60 Larangan. Sangat menarik. Nanti aku update sedikit sebanyak tentang buku tu. Insya Alllah. Bahasa German pun dah start study minggu ni. Susah sikit tapi kalau belajar elok-elok best jugak. Kena score tinggi-tinggi kalau taknak kena repeat next sem. 

Guten tag ( Good day ) 

No comments:

Post a Comment