Aku menulis ketika minda sedang bercerita. Ini ruang untuk luahan aku // Kistina.

Wednesday, January 9, 2013

Hari terakhir

Assalamualaikum,

Bincang punya bincang, abah cakap hari jumaat kita bertolak. Well,aku dah nak daftar masuk sem 2 14/01 ni. Cepat je masa berlalu, first time jejak kaki ke gmi,lalui orientasi dengan peritnya tapi manis,main dengan machines dan lalui final exam dengan jayanya. Sem 2 nanti macam manalah rupanya? Hope boleh lalui dengan baik.

No more horseplay this time. Menyesal,sedih,tak puas hati dengan carrymarks sudah terbukti yang walaupun baru sem 1 tapi kena struggle awal-awal. Awal bulan dah kena study nota tu ckit. Buat nota kecil,revision balik. Repeat balik apa yang kita dah lakukan time SPM dulu,praktikkan sekarang. Aku dah serik giler dengan carrymarks aku,serius aku cakap.

Pointer je yang aku rungsing sekarang ni. Macam manalah rupanya nanti? Berapa? Lulus ke? Ya Allah,takutnya aku. Kuatkanlah aku untuk menghadapi hari itu. Semoga aku dirahmati. Amin. Bukan untuk aku je, untuk kawan-kawan aku jugak. 

Panjangnya entri kali ini. 

Buat geng PDM1, mek dah rindu sangat-sangat dengan korang. Nanti dah sampai kita lepak sama-sama. Tapi mek tak boleh nak stay up macam dulu sampai 2 pagi. Korang dah tahu penghijrahan mek. Insya Allah,doakan. Hope kita boleh lalui sem 2 ni dengan tabah dan jayanya. Fighting ! Love you oalls.

Buat family, doakan kak bb berjaya di sana. Doakan kesejahteraan kak bb. Doakan supaya kesihatan kak bb semakin pulih dan tidak menganggu pelajaran kak bb disana. Will miss you le familie. 

May Allah bless us. Insya Allah. 

No comments:

Post a Comment